“Türkiye’deki
seyahat acentelerini dünyaya entegre ediyoruz”
190 üzeri ülkede hizmet veren, dünyanın en yaygın
kullanılan havayolları internet rezervasyon motoru ve küresel seyahat
endüstrisinin lider teknoloji çözümleri sağlayıcısı Amadeus’un Türkiye Genel
Müdürü Eric Willems, “Türkiye’de ki seyahat acentelerini dünyaya entegre
ediyoruz” dedi.

Türkiye’de 1994 yılından beri faaliyet gösteren, küresel
seyahat endüstrisinin lider teknoloji çözümleri sağlayıcısı Amadeus Türkiye
Genel Müdürü Eric Willems, “Türkiye’de 1000’den fazla anlaşmalı turizm acentesi
ve 4900’den fazla rezervasyon terminalimiz bulunuyor. Bu rakamlarla Türkiye’de
pazar lideriyiz. Türkiye’deki acenteleri dünyaya entegre ediyoruz. Çalıştığımız
acentelere sadece teknik destek ve bilişim desteği değil danışmanlık hizmeti
veriyoruz. Turizm profesyonellerinin uluslararası sertifika almalarına yardımcı
olan bir eğitim merkezimiz bulunuyor. Türkiye’de 20’den fazla üniversitenin
turizm bölümlerinde Amadeus terminalleri bulunuyor ve Amadeus Türkiye’nin
sertifika verdiği öğretmenler görev yapıyor. TURSAB ile çok ciddi iş birlikleri
kuruyoruz. Beraber eğitimler veriyoruz. Turizm sektörünün gelişebilmesi için
kullanıcılara en hızlı, en uygun ve en kapsamlı çözümleri sunabilmek için çok
ciddi bir şekilde çalışıyoruz. Kesintisiz bir müşteri destek bölümümüz var”
diye konuştu.
30 YILLIK BİRİKİM
Global’de 2017 yılı itibariyle 30. yıllarını doldurduklarına
vurgu yapan Willems, 1987 yılında kurulmuş olan Amadeus’un bu yıl 30.yılını
kutladığını belirtti. 30 yılın henüz bir başlangıç olduğunu ifade eden Eric
Willems, 30 yıldır iş birlikleriyle ve inovasyonla seyahat ve turizm sektörünü
hep daha ileriye taşıdıklarını söyledi. Bu hedef doğrultusunda Amadeus'un
dünyada 20 lokasyonda araştırma ve geliştirme merkezi bulunduğunu ve 2004
yılından bu yana Ar-Ge’ye 4 milyon euro'dan fazla yatırım yaptığını sözlerine
ekledi. Willems, bugün dünyanın her tarafındaki müşterilerine milyarlarca
insanın seyahatlerini daha iyi planlamaları için çözümler sunduklarını
belirtti.
Amadeus’un hizmet verdiği müşteri grupları arasında hava
yolları, oteller, demir yolları ve deniz taşımacılığı firmaları gibi seyahat
hizmetleri sunan şirketler, turizm acentaları ve web siteleri, seyahat yönetimi
firmalarının yer aldığını ifade eden Eric Willems, “30 yıllık global
tecrübemizle Amadeus Türkiye olarak turizm ve seyahat sektörünün gelişimine
katkı sağlayacak yenilikler ve çözümler sunuyoruz. Amadeus, Madrid’deki genel
merkezi, Nice’teki geliştirme merkezi, Erding’deki operasyon merkezi ve dünya
çapında 71 yerel Amadeus ofisi ile 190 üzerinde ülkede 14 binden fazla kişiye
istihdam sağlıyor” dedi. Hali hazırda var olan çözümlerin yanı sıra yeni
geliştirdiğimiz ve Türkiye’de tek olan platformumuz Amadeus360 ile seyahat
acentelerinin günlük işlerini kolaylaştıracak pratik çözümler sunuyoruz.
Geleneksel rezervasyon sisteminin dışında otel, tren, otobüs gibi tüm
ihtiyaçları bir arada karşılayabilen bir platform. Seyahat acenteleri
Amadeus360 platformunu kullanarak şu anda 31’den fazla küresel ve bölgesel otel
sağlayıcısının ürünlerinin dağıtımını tek bir kanaldan yapabiliyor” dedi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder